Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка
 

012Цьому питанню присвятила свою зустріч з кухарями-кондитерами ІІІ курсу групою №20 практичний психолог Ольга Євгеніївна Гаджук. З допомогою відеопрезентації «Техніка пошуку роботи» фахівець стисло нагадала про існуючі джерела пошуку роботи (кадрові агентства, Центр зайнятості, оголошення, засоби масової інформації, друзі, знайомі…) та принципи їх роботи. Окремо розповіла про плюси та мінуси роботи із кадровими агентствами. Як прозвучало, кадровому агентству можна довіряти тоді, коли воно пропрацювало на ринку праці не менш, як 5 років та хтось з ваших знайомих завдяки цьому агентству зумів знайти роботу. Разом з психологом учні склали резюме. Учні отримали вичерпні компетентні відповіді на свої запитання.

024Ольга Євгеніївна зазначила важливість попередньої підготовки до співбесіди: повноцінний відпочинок напередодні, підготовлений пакет документів в оригіналі та ксерокопіях, позитивне налаштування. Детально зупинилася на охайному зовнішньому вигляді. Це не має бути спортивний костюм з кросівками, а основні вимоги дрес-коду мають бути дотримані.

Жваву дискусію викликало запитання: чи можна без запрошення роботодавця сідати чи доцільніше залишитися стояти під час співбесіди? Якщо ж запрошення присісти не було, то варто проявити ініціативу і попросити дозволу присісти – аби в межах можливого забезпечити психологічну рівність позицій. Як можна стабілізувати свій психологічний стан тим, що правильно обрати посадкове місце в кабінеті роботодавця: варто сісти так, щоб вхідні двері не були за плечима, інакше це буде стимулювати невпевненість. Якщо є змога, сядьте так, щоб між вами і роботодавцем не було столу, а краще  - на кут.

014

 

Ольга Євгеніївна Гаджук розвінчала міфи стереотипного мислення людини, яка робить спроби влаштуватися на роботу. Слід  бути готовим,  що співбесіду доведеться проходити не 1-2 рази, а 20-50 разів, оскільки в середньому лише в одній з цих можливостей Ви та Ваше майбутнє керівництво влаштовуватиме одне одного. Насамперед потрібно виробити манеру поведінки, оскільки якщо є два претенденти на місце з однаковою кваліфікацією, то керівник обере того, хто більше йому сподобався.