Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка
 

image 0 02 05 7eac28f4a4e3f5cc7e32555ec9e4635ce6de595fb31cabd966a2240b76fb5f51 V4 січня в навчальному закладі відбулися педагогічні читання на тему «Застосування сучасних освітніх та виробничих технологія під час уроків виробничого та теоретичного навчання». В рамках педагогічних читань соціально-психологічна служба Центру презентувала тему «Впровадження інтерактивних форм та методів роботи щодо формування навичок здорового способу життя». Психолог і соціальний педагог розкрили заявлену тему через інтерактивну просвітницьку пересувну виставку-гру «Маршрут безпеки».

«Маршрут Безпеки» – сучасний комунікативний інструмент з підвищення обізнаності з репродуктивного здоров’я, націлений на профілактику ВІЛ/СНІДу та ІПСШ. Він поєднує низку комунікаційних та тренінгових напрацювань з інтерактивними іграми в рамках мобільного заходу. «Маршрут Безпеки» проходив по 5 станціях, На кожній станції педагоги отримали відповідну інформацію в режимі інтерактивного спілкування з фасилітатором. На станції №1 в темі «Шляхи передачі ВІЛ» викладачі працювали з Базалійською Любов Петрівною - практичний психолог Вінницького технічного ліцею. На станції №2 в режимі «ВІЛ/СНІД: запитання та відповіді» педагоги вели діалог з Ковиліною Іриною Петрівною - психолог Вінницького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. На станції №3 «Поруч з тобою» позбувалися власних упереджень та побоювань стосовно ЛЖВС разом з Рабодзей Світланою Володимирівною - соціальний педагог закладу. На станції №4 «Захист від ВІЛ, ІПСШ та засоби контрацепції» знайомила учасників з контрацептивами Гудимова Олена Олегівна - психолог координатор «Маршруту безпеки» на Вінниччині. На станції №5 «Твоє життя – твій вибір» покращували навички прийняття рішень разом з Гаджук Ольгою Євгеніївною - практичний психолог Центру.

Учасники були захоплені інтерактивом. Інженерно-педагогічні працівники залишилися дуже задоволеними підвищенням рівня проінформованості з питань збереження репродуктивного здоров’я молоді. У невимушеній доброзичливій обстановці педагоги і майстри виробничого навчання отримали поштовх до пошуку і втілення нових інтерактивних шляхів навчання молоді.